Ich hatte eine Weile nach einem Thermometer/Hygrometer gesucht, das alle unten genannten Kriterien erfüllt, aber ich konnte keines finden und dachte, dass es so etwas vielleicht gar nicht gibt. Und dann kommt Tapo (persönlich halte ich es für eines der besten Unternehmen für Smart Home Geräte) und bringt dieses Produkt auf den Markt... auf der POSITIVEN Seite...
* Genauigkeit bei den Messungen (sowohl Temperatur als auch Luftfeuchtigkeit)
* Verbindung mit der Tapo App, sodass man die Messungen von überall aus einsehen und natürlich verschiedene Automatisierungen aktivieren kann (Tapo Smart Hub ist erforderlich)
* Batterie, die mindestens 1 Jahr, vielleicht sogar länger hält
* Hervorragend lesbare und klare Anzeige dank E-Ink Display-Technologie
* Ausgezeichnetes und minimalistisches Design, das nahezu überall passt!
* Kann buchstäblich überall platziert werden! (Wand, Tisch, Kühlschrank... Es hat auch einen Magneten auf der Rückseite)
Nun zur NEGATIVEN Seite...
* Vielleicht könnte nur der Preis besser sein, denn ich sehe, dass er mehr als die 25 € kostet, für die ich ihn gekauft habe.
Έψαχνα αρκετό καιρό ένα θερμόμετρο/Υγρασιομετρο που να "τικαρει" όλα τα κουτάκια που αναφέρω παρακάτω και δεν έβρισκα νομίζοντας ότι τελικά δεν υπάρχει. Και έρχεται η Tapo (προσωπικά τη θεωρώ από τις καλύτερες εταιρίες για Smart Home συσκευές) και μας βγάζει αυτό... στα ΘΕΤΙΚΑ λοιπόν...
* Ακρίβεια στις Μετρήσεις ( Και στην Θερμότητα και στην υγρασία)
* Συνδέεται με την εφαρμογή της Tapo έτσι ώστε να μπορείς να βλέπεις τις μετρήσεις απ' όπου κ αν είσαι και φυσικά να ενεργοποιεις διάφορους αυτοματισμούς (Ειναι απαραίτητο το Tapo Smart Hub)
* Μπαταρία που κρατάει τουλάχιστον 1 χρόνο ίσως κ παραπάνω
* Εξαιρετική Ευανάγνωστη και ξεκάθαρη οθόνη χάρη και στη τεχνολογία οθόνης e-ink display
* Εξαιρετικός και minimal σχεδιασμός που ταιριάζει σχεδόν παντού !
* Δυνατότητα τοποθέτησης κυριολεκτικά παντού ! (Τοίχος, επιτραπέζιο, ψυγείο... Διαθέτει και μαγνήτη στο πίσω μέρος)
στα ΑΡΝΗΤΙΚΑ τώρα...
* Ίσως Μόνο η τιμή του θα μπορούσε να είναι καλύτερη γτ βλέπω ότι πάει και περισσότερα απτά 25€ που το πήρα εγώ.